Fundaţia World Vision România lansează campania „Porţie de bunătate”

28

S-a lansat compania „Porţie de bunătate”a Fundaţiei World Vision România, prin care pot fi făcute donaţii pentru copiii din proiectul „Pâine şi Mâine”, potrivit unui comunicat al fundaţiei transmis AGERPRES.

Aceste donaţii se vor transforma în mese calde şi ore de educaţie remedială pentru cei mici, într-un an în care foarte mulţi copii vulnerabili nu au avut acces la educaţie.

Toate persoanele care vor să se implice pot să doneze porţiile de bunătate pe site-ul fundaţiei, acolo unde pot citi şi poveştile copiilor care au nevoie de ajutor: https://bit.ly/3qYZXGt. Donaţiile se pot face şi prin SMS cu textul PAINE la 8844.

„Viziunea noastră este să oferim acces la educaţie pentru toţi copiii. Cu toate acestea, într-o lume care evoluează atât de rapid, încă există copii care nu au ce mânca. Aceasta este una dintre cauzele abandonului şcolar. Nu le putem cere copiilor să meargă la şcoală sau să aibă rezultate bune atunci când foamea e mai puternică. Programul ‘Pâine şi Mâine’ vine ca răspuns la această nevoie a copiilor din mediul rural şi s-a bucurat până în prezent de rezultate excelente. Până acum, 1.250 de copii au fost incluşi în proiect şi au avut parte de o masă caldă în fiecare zi. Mai mult, pe lângă hrană, ei primesc ajutor la teme, haine şi alte resurse ce le acoperă nevoile de bază. Putem face şi mai multe cu ajutorul fiecăruia dintre oamenii care vor să ajute, care vor să se implice pentru a le oferi copiilor un viitor mai bun”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.

În contextul şi conform unui studiu internaţional realizat de World Vision International la nivel global, majoritatea oamenilor caută modalităţi de a sprijini sau de a-i ajuta pe cei mai puţin norocoşi.

În această perioadă, a sărbătorilor, dar şi a crizei pandemice, peste trei sferturi (76%) dintre persoanele intervievate în cadrul studiului au declarat că este important să ne concentrăm asupra persoanelor care au nevoie de ajutor Crăciunul acesta, iar aproape două treimi (63%) dintre respondenţi au spus că ar prefera mai degrabă să primească un cadou cu sens care să-i ajute pe alţii, decât un cadou tradiţional, precum haine sau electronice.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata