Grupul de lifestyle de lux Quintessentially îşi extinde operaţiunile în România

79

Quintessentially lider global al pieţei de lifestyle de lux, anunţă extinderea în Europa Centrală şi de Est prin lansarea unui birou în Bucureşti, România, conform unui comunicat remis, marţi, AGERPRES.

Toate operaţiunile vor fi conduse de Orlando Docan, cofondator şi CEO pentru România şi Republica Moldova. Cu peste 20 de ani de experienţă în satisfacerea unei clientele premium, Quintessentially consideră extinderea din Bucureşti ca fiind un demers important în strategia globală a brandului.

„Suntem încântaţi să aducem Quintessentially în România. Observăm din ce în ce mai mulţi români şi companii din România care îşi extind zona de interes personal şi care îşi dezvoltă afacerile la un nivel regional, chiar şi global. Prin urmare, nevoia de servicii premium de asistenţă personalizată oriunde în lume, acces la experienţe şi călătorii unice, suport în real estate, dezvoltare personală, chiar şi artă, a crescut exponenţial. Şi va continua să facă acest lucru. Clienţii noştri vor avea acces privilegiat la cele mai bune servicii şi experienţe şi le vom oferi suport la nivel global datorită reţelei noastre ample şi foarte bine conectate. Printre beneficiile standard integrate în serviciile noastre se află serviciul de Lifestyle Manager 24/7 care acţionează precum un asistent personal valoros, suport instant 24/7cu ajutorul experţilor noştri din orice colţ al lumii, pentru a ajuta cu orice este necesar, oricând este nevoie, dublat de un acces privilegiat la experienţe şi oferte speciale, promoţii precum rezervări la restaurante de top, biletele la evenimente, personal shoppers etc., oriunde în lume”, a spus Orlando Docan.

În momentul de feţă, cu o reţea de peste 60 de birouri, patru hub-uri majore în cele mai importante zone comerciale din lume (Marea Britanie, SUA, Dubai şi Hong Kong) şi o echipă de peste 1.000 de specialişti care vorbesc 35 de limbi străine, Quintessentially oferă expertiză în fiecare aspect al vieţii contemporane şi deserveşte peste 160.000 de clienţi individuali şi parteneri de business.

„România reprezintă o piaţă foarte dinamică, cu un mare potenţial, şi pe care de-abia aşteptăm să o putem deservi. Este în acelaşi timp şi o piaţă ce trebuie susţinută pentru a-şi conştientiza, dezvolta şi, de ce nu, chiar rafina apetitul pentru astfel de servicii. Mediul de business din România are nevoie de o companie care să poată oferi o soluţie atotcuprinzătoare pentru managementul călătoriilor de afaceri, realizată de o echipă care beneficiază de expertiză globală şi de know-how-ul local, necesare pentru a se asigura că obiectivele clientului, atât cele de business, cât şi cele personale, sunt atinse. Scopul nostru pentru acest segment este să sporim profitabilitatea business-urilor, să îmbunătăţim serviciile, să ajutăm la creşterea retenţiei personalului şi a clienţilor, să susţinem creşterea nivelului de performanţă al angajaţilor şi al business-ului în general,” a adăugat Orlando Docan.

În contextul zonal, sediul din Bucureşti al Quintessentially este situat pe bulevardul Lascăr Catargiu.

Sursa: agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata