Litoralul bulgăresc, la pământ. Românii iau țeapă pe bandă rulantă

Deoarece tarifele de pe litoralul românesc au explodat în acest an, turiștii din țara noastră au plecat mai mulți ca niciodată la vecinii bulgari, renumiți pentru serviciile de tip „all-inclusive”. Din păcate, pentru mulți dintre cei care au sperat la o experiență plăcută în sud, s-a ajuns la un coșmar. 

Astfel că, curg la foc automat pe internet recenziile negative cu privire la experiențele de pe litoralul bulgăresc. Românii și-au împărtășit poveștile în grupurile din social media și pe site-urile de rezervări – booking.

În plus, cei mai mulți dintre turiști se plâng de mâncarea de foarte proastă calitate, lipsa de profesionalism a angajaților și de mizerie. Printre românii nemulțumiți se numără un bărbat care s-a cazat în cea mai cosmopolită stațiune, Sunny Beach, la un hotel de 4 stele.

„Sunny Beach – Hotel Neptun **** aflat pe plajă- all inclusive – 1000 euro 2 pers. Prima dată în Bulgaria. Recenzii aproape de 5 pe orice pagină.

Nicăieri nu poți să plătești cu cardul. Hotelul arată foarte bine, camera spațioasă, foarte bine întreținută, totul funcțional. Parcarea 15 leva pe zi.

Mâncarea: pentru români, 70 – 80% din tot ce-i la linie nu poate fi mâncat. Meniul este identic cu cel de pe vasele de croazieră, adică sărăkie la bani mulți.

Barul: au băuturi locale. Prepară și mixuri cu ce au (vodka orange). Berea e nașpa. Vinul bunicel, cu buchet floral. Pentru stimarea tipsului au agățat câteva bancnote pe un raft… Un fel de cerșetorie.

Personalul: foarte grețos. Mulți habar nu au engleză. Nimeni nu salută, ba din contră, te evită.

Plajă: nisip fin, șezlong 10 leva, umbrela 10 leva. Două șezlonguri + umbrela = 30 leva, nu 15, nu 20 cum scriau alții. Ăla care se ocupă de șezlonguri mai că n.a bătut.o pe o femeie care se așezase pe sezllong și nu plătise. I-a zis ‘vek-vek’.

Cocleți cu boxe pe plajă. Opening cu house și manele după ce se îmbată, desigur.

Stațiunea: plină cu cocleți, cu baftalo-acto buleandro, cu trelingari, cu piți pe toace cu care merg prin nisip și mulți oameni de nimic.

La vânzare numai gigele nefolositoare și scumpe.

Restaurantele: lipite între ele. Mirosul din jurul lor cam nașpa. Așa-zisele cluburi – goale.

Dacă nu ești băutor, n-ai ce face seară. Hărmălaie de abia te înțelegi cu ăla de lângă ține.

Am asistat și la o bătaie între bulgari. Vreo 7-8 pe unu’ cam slim.

Overall – nașpa. Nu mai vin la bulgari niciodată”, a spus românul pe un grup de Facebook.

 

Dezastru pe litoralul bulgăresc. Românii se plâng de servicii modeste la suprapreț

 

În plus, la un alt hotel de 4 stele, din Nisipurile de Aur, un alt român s-a plâns de serviciile bulgarilor.

„Timp de 6 zile am fost cazați la Hotel Luna, din Nisipurile de Aur, în care problemele constatate au persistat. Atenție: ratingul hotelului este de 4 stele, dar condițiile sunt ca la 2 stele în România. Evaluarea de 4 stele este înșelătoare. Probabil acest hotel a avut și zile mai bune, însă în prezent nu merită să te cazezi aici.

Din start precizez că noi nu suntem mofturoși, dar avem pretenția ca atunci când plătim un serviciu, să nu fim luați de proști, iar serviciul respectiv să se ridice la nivelul costului suportat, cost care, de această dată, a fost unul destul de ridicat.

Cea mai mare problemă la Hotel Luna este mâncarea foarte proastă, așa cum rar îți este dat să întâlnești la un hotel de pe litoral din Bulgaria, la all-inclusive. Multe dintre pozele de pe Booking sunt înșelătoare. Alimentele – inclusiv gustările și deserturile sunt cele mai ieftine posibil. În general, mâncarea este fără gust, gătită destul de modest. Oferta nu este suficient de diversificată, zi de zi se servește, de principiu, același lucru. Am avut neplăcerea de a constata că anumite preparate sunt stricate – fasole cu sos tomat care are un miros și gust oribil, de acru, după ore întregi de stat în căldură; mezelurile ușor alterate și uscate; pâinea uscată.

Sucurile și cocktailurile sunt de o calitate foarte proastă. Toate sucurile, cele de la dozator și cele de la bar sunt diluate cu multă apă, un aspect ce nu poate fi decât jignitor pentru un client care plătește pentru produse și servicii de 4 stele. Nu am mai întâlnit într-o unitate de cazare din România un restaurant cu băuturi și alimente atât de proaste.

Nu există cafea inclusă în „all-inclusive”, ci doar ness.
Băuturile – sucuri, ness, băuturi alcoolice pentru clienții de la all-inclusive sunt servite exclusiv în pahare de plastic în restaurant, pe terasă, la bar și la piscină, la fel ca la camping”, a scris de curând o turistă pe site-ul Booking.

Sursa: româniatv.net
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata