Oprah Winfrey, lider media la nivel global, va veni pentru prima dată în România pe 16 septembrie și va participa la summitul BRAND MINDS 2026.
Celebra antreprenoare americană va urca pe scena BRAND MINDS, cel mai așteptat eveniment de business din Europa Centrală și de Est, în cadrul celei de-a 12-a ediții a conferinței care aduce la București unele dintre cele mai mari minți de business ale momentului. Evenimentul va avea loc pe 16 și 17 septembrie, la Romexpo, și va reuni peste 5000 de participanți din peste 50 de țări.
Oprah Winfrey, un model global de leadership și inspirație
Supranumită „Regina tuturor mediilor”, Oprah Winfrey este una dintre cele mai influente femei din SUA. Cu un mesaj constant despre responsabilitatea personală și puterea de a îmbunătăți lumea, ea a redefinit rolul televiziunii, a inspirat milioane de oameni și a creat un model de leadership bazat pe autenticitate, empatie și curaj.
A debutat în cinematografie în „The Color Purple”, în 1985, regizat de Steven Spielberg, rol pentru care a primit o nominalizare la Premiile Oscar. A revoluționat televiziunea prin „The Oprah Winfrey Show”, emisiune care a fost difuzată timp de 25 de sezoane.
A lansat clubul de carte „Oprah” (1996), care a influențat semnificativ piața editorială, și a creat „Oprah’s Angel Network”, finanțând inițiative caritabile globale – acțiuni umanitare recompensate cu numeroase premii internaționale.
Cu această experiență vastă, Oprah Winfrey va urca pe scena BRAND MINDS pentru a împărtăși lecții despre cum să conduci și să inspiri echipe în vremuri dificile – o temă extrem de relevantă pentru liderii și companiile care se confruntă cu transformări rapide și continue.
Seth Godin, Loredana Pădurean și Stéphane Garelli – nume legendare ale businessului mondial
Alături de Oprah Winfrey, la BRAND MINDS 2026 vor participa și alte voci importante din domeniul leadershipului, printre care, pe 16 septembrie, se vor număra:
-
Seth Godin, legendă în marketing la nivel mondial, va explica modul în care deciziile de cumpărare sunt influențate de marketing într-o eră a opțiunilor infinite. Autor a 21 de cărți bestseller, traduse în 40 de limbi, și al unuia dintre cele mai populare bloguri din lume, inventatorul email marketingului a fost, în 2013, unul dintre doar trei profesioniști incluși în Direct Marketing Hall of Fame. În mai 2018, a fost inclus și în Marketing Hall of Fame.
-
Loredana Pădurean, profesor premiat la MIT & Boston Northeastern University, va oferi liderilor soluții pentru a construi echipe de top în era muncii hibride. Creatoarea cadrului „Smart Skills”, care include 10 abilități umane esențiale, considerate mai puternice decât noțiunea tradițională de „soft skills”, Loredana Pădurean este profesor global de leadership, distinsă cu premii internaționale, antreprenoare, autoare și speaker internațional.
La Northeastern University din Boston, ea a primit premiul Teaching Innovation and Excellence pentru utilizarea inteligenței artificiale în sala de curs și a câștigat de două ori prestigiosul grant de cercetare al Swiss National Foundation.
-
Stéphane Garelli, expert în economie globală și fost Managing Director al World Economic Forum, va dezvălui la BRAND MINDS strategiile prin care națiunile și companiile reușesc să prospere în climatul economic actual. De peste 30 de ani, munca sa modelează modul în care statele și corporațiile înțeleg competitivitatea globală.
Este fondatorul IMD World Competitiveness Center și deține titlul de Professor Emeritus of World Competitiveness, acordat de IMD și Universitatea din Lausanne. Bestsellerurile sale „Top Class Competitors” și „Are You a Tiger, a Cat or a Dinosaur?” continuă să inspire organizațiile din întreaga lume.
Costas Markides, strategul care va dezvălui secretele rezilienței în business
Pe 17 septembrie, participanții la BRAND MINDS îl vor vedea pe Costas Markides, unul dintre cei mai respectați profesori de strategie de business din lume, care va susține un Business Strategy Masterclass despre cum să construiești o companie rezilientă într-un context de schimbare continuă.
Autor de lucrări de business și gânditor strategic, Markides deține Catedra Robert P. Bauman în Leadership Strategic la London Business School, unde a câștigat cinci premii în ultimii zece ani pentru excelența în predare și inovație. Este, de asemenea, membru al Academy of Management și al Strategic Management Society.
Tot pe 17 septembrie, publicul va putea urmări și alți speakeri influenți invitați, a căror prezență va fi anunțată în curând.
Un eveniment care provoacă liderii: „The future is already here. Are you ready for it?”
Aceasta este întrebarea la care BRAND MINDS 2026 îi provoacă pe toți liderii să răspundă – antreprenori, CEO, directori sau echipe din companii de top.
Evenimentul se va desfășura la București, la Romexpo, reunind mii de profesioniști într-un cadru dedicat învățării, schimbului de idei și conectării cu minți strălucite la nivel global.
Peste 1500 de locuri sunt deja ocupate, iar organizatorii atrag atenția că biletele se vor epuiza rapid. Participarea în echipă este recomandată pentru maximizarea impactului și implementarea rapidă a strategiilor prezentate pe scenă.