Tendințe în domeniul frumuseții pentru 2021 pe care trebuie să le cunoști

12

Domeniul frumuseții nu doar este variat, dar și schimbător. Potrivit unui studiu Forbes, industria frumuseții valorează 572 miliarde de dolari. Patru din cinci femei din Statele Unite, de exemplu, declară că respectă cele mai noi tendințe în beauty. Ba mai mult, o americancă folosește 12 produse de corp în fiecare zi și, cu toate că pandemia și-a spus cuvântul în toate domeniile, industria de frumusețe angajează numai în S.U.A. mai mult de un milion de persoane.

Acest lucru o face extrem de valoroasă pentru economia oricărei țări, inclusiv a României. Chiar dacă apar transformări la nivel de modă și beauty, unele lucruri rămân la fel, iar marile companii știu asta. Din portfardul unei doamne nu lipsește niciodată un ruj roșu, un gloss, crema de ochi, creion pentru ochi sau rimelul. Odată cu pandemia, lucrurile au luat o altă turnură, iar comercianții și brandurile au trebuit să regândească strategia. Despre asta vom discuta în articolul de azi:

Importanța marketingului digital

Cei care nu se adaptează nu supraviețuiesc, iar viitorul este online. Comportamentul de cumpărare al consumatorilor devine din ce în ce mai influențat digital. Iar anul 2020 „a chemat” la digitalizare pe toți, indiferent de vârstă, din motive deja cunoscute. Brandurile valorifică rapid această perspectivă și investesc foarte mult în platformele digitale, iar acest lucru le-a permis să ajungă la public în noi moduri inovatoare. Fie că optimizează performanța prin rețelele sociale sau prin e-commerce, mărcile de cosmetică și de produse beauty le folosesc mai mult ca niciodată. În preajma sărbătorilor, când toată lumea caută cele mai frumoase cadouri, site-urile funcționează la turație maxim. Fie că dorești să achiziționezi un parfum pentru mama ta sau un creion de buze pentru verișoara preferată, acum toată lumea este în căutarea cadoului perfect, doar că mai mult online.

Creșterea mărcilor naturale și organice

Oamenii devin din ce în ce mai atenți și conștienți de ceea ce pun pe piele și mai ales introduc în organism. În unele cazuri există o trecere definitivă de la produsele cu ingrediente sintetice la cele naturale și organice. În România, cel puțin în ultimii doi-trei ani, s-a observat o creștere a brandurilor mici, dar cu produse bio și organice. Și cum azi informația este peste tot – doar trebuie să o folosești – consumatorii au dreptul și libertatea de a accesa site-uri informative pentru a verifica dacă anumite substanțe chimice sunt sigure sau nu pentru uz uman.

Popularitatea influencerilor crește

Consumatorii care folosesc produse de înfrumusețare și îngrijire a pielii caută mereu informații credibile și autentice, astfel crescând și rolul formatorilor de opinie de pe rețelele sociale. Generația Z, persoanele născute începând cu anul 1995 au început să ocupe deja locuri de muncă, contribuind la dezvoltarea statului din care fac parte. Nativii digitali, cum mai sunt numiți aceștia, cumpără de cele mai multe ori datorită influencerilor sau vedetelor de pe TikTok, astfel că strategia de marketing pentru ei este un pic diferită.

Tehnologia va ajuta experiența utilizatorului

Brandurile caută să exploateze tehnologiile viitoare, cum ar fi inteligența artificială, smart living, învățarea automată sau realitatea virtuală pentru a promova experiențe pentru useri din ce în ce mai bune. Cu alte cuvinte, în 2021 și nu numai, accentul pus pe tehnologie va crește enorm. În acest mod brandurile vor putea să câștige teren în fața competiției și să atragă audiența în moduri inovatoare și interesante. Multe firme și companii investesc în analiza datelor pentru a-și cunoaște mai bine clienții, astfel mărindu-și vânzările.

Tu ce părere ai despre trendurile din industria frumuseții care vor marca anul 2021?

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Consent management powered by Real Cookie Banner