Vrei o creștere a cifrei de afaceri în 2021? Promovează-te Online cu AdSem.ro

164
În 2021, compania ta poate deveni vizibilă pe internet cu ajutorul promovării online. Instrumentele de promovare și optimizare te ajută să crești notorietatea firmei, să îți faci cunoscute serviciile în rândul audienței pe care o targetezi și în cele din urmă va genera vânzări care vor contribui la creșterea cifrei de afaceri.

AdSem echipa care lucrează ca ideile geniale să aibă succes

Aparent, toată lumea pare să se priceapă la promovarea online. Este adevărat că platformele de publicitate, cum ar fi Google Ads sau Facebook Ads, pun la dispoziția utilizatorilor instrumente ușor de folosit, intuitive, care permit setarea rapidă a campaniilor de către oricine are câteva cunoștințe de utilizare a internetului, însă de aici și până la a derula o campanie de promovare online cu rezultate reale este nevoie de mult mai mult. Sunt sute de cazuri de campanii compromise, și mulți bani irosiți,  tocmai din cauză că proprietari de afaceri consideră că se pot ocupa ei singuri de promovarea online, în loc să își angajeze un specialist și să își crească afacerea într-un mod profesionist. În acest context un partener de încredere precum AdSem.ro poate fii soluția perfectă pentru creșterea afacerii tale! Ai mai aproape o echipă experimentată, de specialiști care își pun cunoștințele acumulate și resursele să lucreze pentru tine.

Nu irosi resurse, ia-ți parteneri de încredere pentru promovare Google Ads

Atunci când vrei să îți promovezi afacerea și serviciile pe internet, apelează la specialiști, respectiv la o agenție specializată în promovare online, care dincolo de aceste instrumente, își folosește experiența și cunoștințele aprofundate în domeniu, și de fiecare dată vine cu o strategie clară de promovare pentru fiecare client în parte, ținând cont de specificul afacerii/produselor și obiectivul pe care acesta și-a propus să îl atingă. Partea de consultanță este de asemenea importantă, clientul primind recomandări personalizate, dacă obiectivul pe care acesta și-l propune inițial sună nerealist.

Pentru a deveni vizibil în căutările  Google sau pe site-urile partenerilor din rețeaua de căutare, cel mai bine te poate ajuta o agenție Google Ads. Primul pas către succes când alegi să te promovezi pe Google este strategia de promovare Google Ads. La fel de importantă este targetarea și optimizarea continuă pe măsură ce campania se derulează, prin atentă monitorizare a rezultatelor și căutarea celor mai bune soluții pentru îmbunătățirea acestora.

O strategie Google Ads bine gândită pornește cu analiza competitorilor și a cuvintelor cheie care se potrivesc cel mai bine afacerii sau produselor ce urmează să fie promovate. Apoi, urmează restul etapelor care compun o campanie: realizarea efectivă a campaniilor, optimizarea ratei de conversie, campanii în rețeaua de search, campanii în rețeaua de display, campanii video, remarketing – în funcție și de ceea ce alege clientul sau de recomandările agenției.

Promovarea prin Google Ads este un proces complex, recomandat a fi făcut doar cu ajutorul unor specialiști.  Doar așa ai cele mai multe șanse să te conectezi cu clienții potriviți la momentul potrivit, ai control asupra bugetului investit în promovare și poți măsura rezultatele chiar și în timp real.

  • Beneficiază de avantajele instrumentelor furnizate prin Google Ads
  • Colaborează cu o agenție Google Ads pentru audit și setarea campaniei
  • Bucură-te de rezultate!

Campanii PPC – ajungi rapid la clienți țintă. Folosește toate instrumentele care îți asigură rezultate perfecte!

Campania PPC sau promovarea pay-per-click este o altă soluție rapidă, prin care o afacere poate să își crească vânzările, odată cu creșterea bazei de clienți. Campaniile PPC au în același timp avantajul costurilor reduse. Alegerea promovării prin campanii PPC permite crearea și implementarea unor strategii personalizate în funcție de fiecare tip de afacere și de obiective. În cadrul campaniilor acestora plătești doar atunci când un utilizator dă click pe anunțul tău, deci manifestă un anumit interes față de produsul tău sau atenția îi este atrasă de mesajul pe care ai ales să îl promovezi pe Google, Facebook sau Instagram. Practic, ai acces la  cele mai solide unelte, și le pui  să lucreze în favoarea ta!

  • Pornește cu dreptul în setarea campaniilor, alături de specialiști cu experiență
  • Optimizează costurile campaniilor PPC, pornind de la evaluarile AdSem.ro
  • Gestionează rezultatele în timp real, ține minte – cu puțin câștigi mult!

Facebook Ads/Instagram Ads – mai aproape de prieteni și de clienți! Soluții de reclame personalizate

Promovarea Facebook Ads permite creșterea vizibilității prin anunțuri plătite pe Facebook, cât și în cadrul platformei Instagram. Costurile mici pentru promovare și o targetare foarte bună a audienței. Pe lângă creșterea vizibilității afacerii sau brandului și creșterea traficului pe site, o campanie de promovare Facebook Ads permite generarea de vânzări în cazul magazinelor online, în cadrul celor două platforme: Facebook și Instagram.

Alături de partenerii AdSem ai certitudinea că mesajul campaniei tale ajunge la persoanele targetate, direct interesate de ofertele tale. Așa crești, garantat cifra de afaceri.

Cum crești cifra de afaceri cu ajutorul reclamelor?

Înainte de a începe promovarea online prin Google Ads, Facebook și Instagram Ads este important să ai în vedere câteva detalii, care îți vor folosi pentru a implementa o campanie integrată care să livreze rezultate și să contribuie la consolidarea afacerii tale, atât din punct de vedere al imaginii cât și al creșterii cifrei de afaceri, într-un timp relativ scurt.

Atunci când una dintre componentele planului tău de marketing este promovarea online, cel mai probabil ai deja o prezența în acest spațiu virtual. Dacă nu ai încă o identitate pe internet, este necesar să îți construiești una. Setare corectă a paginilor de Facebook și Instagram este o condiție esențială pentru a putea rula anunțuri plătite pe aceste rețele. Existența unui website de prezentare a afacerii, a unui magazin online sau blog, în funcție de specificul domeniului de activitate, este de asemenea importantă pentru a genera trafic în cadrul acestor platforme și pentru a converti vizitatorii în cumpărători.

Cei care vând produse și vor să le promoveze pe internet vor trebui să le pregătească atent, înainte de începe o campanie plătită. Descrierile, pozele sau video de prezentare pentru produsele lor sunt esențiale atunci când acestea sunt promovate online, pentru că potențialul client are nevoie de cât mai multe informații pentru a face achiziția. Modul de prezentare text și multimedia al produselor poate influență decizia de cumpărare.

Stabilește un buget care să se încadreze în bugetul total de marketing pe care ți-l propui pentru afacerea ta. Chiar și cu un buget mic poți obține rezultate și inclusiv se pot genera vânzări. Aplică politica pașilor mărunți, nu investi de la început tot bugetul într-o singură metodă de promovare. Pentru început, sunt foarte importante testarea audienței, analiza modului în care aceasta interacționează cu produsele sau serviciile afacerii tale și răspunde la mesajele pe care le comunici, precum și optimizarea în timp real.

De reținut!

În condițiile în care timpul petrecut online este în creștere, tot mai multe afaceri și branduri lucrează la o consolidare a imaginii în acest mediu, iar multe afaceri aleg să își mute cu totul activitatea online. Promovarea online devine în acest context indispensabilă. Când concurență devine acerbă, când alte business-uri se reinventează, când utilizatorii au așteptări din ce în ce mai mari, niciun business care își dorește să se mențină pe piață și țintește spre creșterea cifrei de afaceri nu își poate permite să nu fie acolo unde sunt clienții săi – pe internet și rețelele de socializare, în comunități active și puternice. Cu AdSem aceste obiective pot fi atinse rapid!

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata