BRD şi CRIF au lansat o platformă optimizată de originare a creditelor de retail

Foto: en.wikipedia.org
0

Pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor şi a scurta timpul de aprobare,  BRD Groupe Societe Generale şi partenerul său strategic, CRIF, au lansat o platformă optimizată de originare a creditelor retail, potrivit unui comunicat al băncii.

Concret, de la iniţierea şi până la punerea la dispoziţie a creditului, compania CRIF a fost selectată ca partener pentru implementarea unei aplicaţii end-to-end pentru persoane fizice şi companii mici. Prin platforma software, dezvoltată şi personalizată de CRIF, a permis BRD să-şi conducă procesul de originare a creditelor, sprijinindu-i obiectivele de afaceri cu o abordare flexibilă şi scalabilă prin utilizarea unei suite de soluţii de decizie, strategii de risc şi procese de lucru uşor configurabile de către utilizatorii de afaceri.

În prezent, aplicaţia CRIF se adresează întregului portofoliu de clienţi şi produse BRD, garantate şi negarantate, şi acceptă toate tipurile de credite (noi, reînnoiri, refinanţare, restructurare etc.).

În acest context, banca menţionează că trei factori principali au făcut ca aplicaţia CRIF să aibă succes.

-În primul rând, integrarea online cu toţi principalii furnizori de informaţii de pe piaţa românească (Biroul de Credit, ANAF etc).

-În al doilea rând, caracteristicile multilingve, care sunt scalabile pentru mai multe ţări, cu mai mult de 30 de puncte de integrare online în cadrul diferitelor procese de flux de lucru.

-În cele din urmă, utilizatorii au control deplin asupra tuturor strategiilor de creditare: autorizare, verificarea gradului de îndatorare (Debt-to-Income), cross selling, upselling, risk based pricing etc.

În urma acestui parteneriat cu CRIF, BRD a obţinut un standard ridicat de servicii, îmbunătăţind performanţa vânzărilor şi satisfacţia clienţilor şi scurtând timpul de aprobare. Eficienţa şi performanţa proceselor de creditare vor conduce la optimizarea resurselor şi a riscurilor operaţionale şi la realizarea unui proces de creditare unic şi centralizat pentru a sprijini creşterea creditării.

Astfel, BRD şi-a îmbunătăţit guvernanţa riscurilor şi s-a putut baza pe o arhitectură solidă integrată cu o platformă de subscriere de ultimă generaţie, reuşind şi obţinerea unei mai mari eficienţe a costurilor IT, precum şi reducerea timpului necesar lansării pe piaţă a noi produse, modificarea strategiilor de creditare şi a proceselor.

Aşadar, BRD – Groupe Societe Generale operează o reţea de 625 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,41 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 30,000 POS şi aproape 1,500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii iunie 2020, de 58,39 miliarde de lei. BRD face parte din Grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare

Sursa: Agerpres
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

close