Care este inovația care apare la Kaufland România?

De Jurnalul Național Actuale Tech 212 citiri
5 min citire

Inrolare trafic.ro




 

Așa cum și-a obișnuit clienții, Kaufland România face un nou pas în era tehnologiilor. Așa se face că putem vorbi astăzi despre inovația care apare la Kaufland România

Ce inovație apare la Kaufland România?

În prezent, pentru posesorii de telefoane smart cu android nu ar mai trebui să fie o noutate aplicația Roblox, un vast univers virtual în care, conform descrierii din Google Play, „vă permite să creați, să împărtășiți experiențe cu prietenii și să fiți orice vă puteți imagina.”

Despre inovația care apare la Kaufland România cel mai bine vorbește descierea acesteia, în care ni se spune că:

Astfel, „Bine ați venit în „Lumea Kaufland”, un loc care abia așteaptă să fie descoperit de dumneavoastră! O lume colorată a prospețimii, în care fructe și legume uriașe se ridică din pământ sau puteți explora insula cu un avion cu banane.

Toate zonele insulei sunt pline de mini-jocuri interesante și caracteristici speciale ascunse. Colectează obiecte sau alimente pe care le poți folosi mai târziu pentru a pregăti rețete sau smoothie-uri.”, se arată în descriere.

„Ne dorim ca lumea Kaufland să devină o experiență creativă”

În prezent, Kaufland România, un promotor al tehnologiilor inovatoare, anunță crearea acestui joc, denumit ”Kaufland World”, în platforma amintită. Este, de fapt, un spațiu virtual în care viitorii utilizatori vor putea să descopere jocuri interactive, prin intermediul cărora vor acumula punctele Kaufland Card.

 

Din datele comunicatului emis de retailer, „Jocurile din Kaufland World își propun să educe și să informeze tinerii utilizatori despre alimentația sănătoasă și despre reducerea deșeurilor alimentare.” Așa cum este menționat în comunicatul de astăzi, retailerul vrea să-i atragă pe mai tinerii utilizatori ai platformei Roblox, iar Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România, spune despre noua inovație că:

În opinia sa, „Ne dorim ca lumea Kaufland să devină o experiență creativă, dar și folositoare, în care utilizatorii să se bucure de joc, dar să rămână și cu informații utile despre un stil de viață sănătos sau sustenabil”, spune Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România.

Utilizatorii vor avea parte de cel puțin 4 jocuri cu puncte Kaufland Card

În cadrul jocului „Kaufland World” vor exista cel puțin 4 jocuri interactive, prin intermediul cărora utilizatorii vor putea acumula puncte Kaufland Card, prin intermediul unui avatar creat și care va putea fi personalizat prin Kaufland Skin Shop. Rezolvând fiecare activitate din cele 4 jocuri, punctele Kaufland Card vor putea fi transformate în fructe și legume proaspete, utilizatorii folosindu-le pentru a finaliza fiecare joc în parte, după cum urmează:

-Treasure Hunt – utilizatorii trebuie să colecteze comorile ascunse într-o anumită parte a Kaufland World într-un timp limitat cu ajutorul unei busole.
-Freshness Run – utilizatorii parcurg un traseu și încearcă să adune ingrediente proaspete pentru rețetele lor.
-Mystery soup, Smoothies, Cooking with surprise – mini-jocuri în care utilizatorii trebuie să urmeze rețete și să folosească diferite ingrediente.
-Food Waste Station – utilizatorii pot dona fructele și legumele obținute în joc în schimbul punctelor Kaufland Card.

Pentru cei interesați de „Kaufland World”, pot accesa jocul accesând următorul link.

Roblox are peste 65 de milioane de jucători activi

Roblox este o paltformă digitală cu peste 65 de milioane de jucători activi în fiecare zi, unde aceștia își pot crea propriile jocuri, fiind în același timp și o rețea socială, dar și un studio de creație cu un imens potențial.

 

În contextul creatorilor aplicației, Roblox este construit ca o platformă unde fiecare își poate crea propriul joc, fiind lansată încă din 2006, iar la acest moment are un record de descărcări, aproximativ 500 de milioane de utilizatori folosind aplicația din Google Play.

Sursa – playtech.ro