Mega Image reduce preţul la peste 1.000 de produse de bază şi stopează creşterile de preţ la toate produsele

Mega Image reduce preţurile la peste 1.000 de produse alimentare şi nealimentare de bază şi anunţă că nu va opera niciun fel de creşteri de preţuri la raft pentru toate produsele din portofoliul său, în contextul pandemiei de coronavirus, a anunţat, luni, retailerul.

„Ca urmare a măsurilor critice în contextul COVID-19, care au dus la creşteri de preţuri la unele produse pe întreg lanţul de producţie şi de distribuţie, Mega Image anunţă noi acţiuni pentru a reduce preţurile la raft în această perioadă. Astfel, au fost aplicate reduceri semnificative de preţuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare şi nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă şi de curăţenie. În acelaşi timp, au fost reduse preţurile şi la peste 150 de legume şi fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie”, se arată în comunicatul companiei transmis AGERPRES

Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image şi în online, pe www.mega-image.ro , unde pot fi verificate direct toate preţurile.

Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creşteri de preţ la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel puţin până la finalul lunii aprilie 2020.

„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanţul de producţie şi de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autorităţile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influenţează dinamica preţurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgenţă pentru a limita creşterea preţurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre şi pentru a echilibra preţurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaş şi investiţii pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situaţiei economice asupra clienţilor noştri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluţia evenimentelor şi vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături şi parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Atât Mega Image, cât şi furnizorii săi fac eforturi în această perioadă pentru a reduce impactul măsurilor luate de autorităţi în contextul COVID-19 asupra coşului de cumpărături. În acelaşi timp, termenele de plată către furnizori care au cea mai mare nevoie în această perioadă au fost reduse pentru a le susţine efortul, mai precizează compania.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 780 de magazine.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata