UniCredit Bank oferă clienţilor persoane fizice o versiune îmbunătăţită a aplicaţiei Mobile Banking

Foto: curierulnaţional.ro
0

Din dorinţa de a oferi clienţilor canale mai eficiente de interacţiune cu banca, UniCredit Bank lansează o versiune îmbunătăţită a aplicaţiei Mobile Banking, mai modernă, cu funcţionalităţi suplimentare şi un meniu îmbunătăţit, ca parte a strategiei de digitalizare a activităţii.

În prezent noua aplicaţie Mobile Banking poate fi deja instalată/actualizată de clienţi în magazinele de aplicaţii Google Play şi App Store, reiese dintr-un comunicat al băncii.

“Transformarea digitală este de mai mulţi ani una dintre direcţiile noastre strategice, iar perioada prin care trecem reprezintă o oportunitate şi o provocare de a ne adapta procesele noii realităţi digitale cu o viteză şi mai mare. Am dezvoltat noua aplicaţie Mobile Banking în primul rând cu acest gând: să avem o platformă tehnologică, care să ne permită să dezvoltăm şi mai rapid procese digitale. În plus faţă de evoluţia tehnologică, noul Mobile Banking le oferă clienţilor noştri o experienţă digitală îmbunătăţită şi simplifică interacţiunea cu produsele bancare şi realizarea de operaţiuni de la distanţă. Faţă de finalul anului 2019, am înregistrat o creştere cu 15% a numărului de clienţi care utilizează Mobile Banking şi vom continua să dezvoltăm funcţionalităţile şi beneficiile aplicaţiei, devenită în ultimii ani un canal preferat de interacţiune cu banca al clienţilor şi un instrument digital central în oferta UniCredit Bank”, a declarat Antoaneta Curteanu, vicepreşedinte executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank.

Printe îmbunătăţirile aduse la noua versiune a Mobile Banking, se încorporează sugestiile transmise de către clienţi şi cele mai noi tehnologii, oferind un design nou, modernizat, şi o interacţiune a clienţilor cu aplicaţia mai simplă şi mai intuitivă.

În acest context îmbunătăţit când se foloseşte noua aplicaţie Mobile Banking, clienţii persoane fizice au acces la informaţii privind conturile, cardurile, creditele şi produsele de economisire pe care le deţin la UniCredit şi pot face operaţiuni mult mai simplu şi rapid (verificări sold, alerte push gratuite, blocări/deblocări instant carduri, modificarea limitelor pentru POS, ATM sau plăţi cu cardul pe internet, rambursări pentru carduri de credit şi credite la UniCredit Bank, schimburi valutare, depozite la termen sau conturi de economii etc.).

În plus, meniul îmbunătăţit permite realizarea de plăţi (transferuri între conturi proprii, alte conturi, sau plăţi de facturi) chiar din ecranul de login, simplificând paşii necesari pentru efectuarea operaţiunilor. Nu în ultimul rând, noua aplicaţie Mobile Banking de la UniCredit Bank include o funcţie îmbunătăţită de categorisire a tranzacţiilor, prin care clienţii se bucură de control sporit asupra finanţelor proprii, având posibilitatea de a-şi planifica, ajusta şi verifica mai uşor bugetul.

Acum clienţii care folosesc aplicaţia Mobile Banking de la UniCredit se bucură de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate (o oră pe zi în care pot face o operaţiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani înapoi pentru plata facturilor de utilităţi (10 lei lunar pentru minimum trei facturi plătite/lună), plus 0,5 puncte procentuale faţă de dobânda standard la depozitele în lei constituite prin Mobile Banking.

Aşadar, aplicaţiile Online Banking şi Mobile Banking ale UniCredit Bank nu au în prezent costuri de administrare.

Sursa: Agerpres
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata