Află care sunt alimentele cu cel mai mare conținut de vitamina C! Citricele sunt excluse

Vitamina C este binecunoscută pentru rolurile foarte bine stabilite în numeroase funcții ale organismului, fiind unul dintre cei mai eficienți nutrienți. De asemenea, vitamina C, este una dintre principalele surse pentru o funcționare optimă a sistemului imunitar. Citricele sunt cele mai cunoscute furnizoare care au cel mai mare conținut de vitamina C, însă există și alte fructe sau legume care sunt recomandate pentru a fi consumate, pentru o doză mare de vitamina C.

Atunci când vitamina C este asimilată din alte alimente, această ajută foarte mult la o funcționare perfectă a sistemului imunitar, și luptă cu brio împotriva infecțiilor și previne complicațiile prenatale, bolile cardiovasculare, bolile oculare sau problemele cu pielea și tenul.

Vitamina C este cel mai bine asimilată de către organism atunci când derivă din surse alimentare, dar există pe piață și diverse suplimente nutritive ce pot conține un aport mare de vitamina C.

Cele mai bune surse de vitamina C

Așa cum am menționat mai sus, nu citricele sunt sursele cele mai bogate în vitamina C. Privește care sunt acestea:

Ardeiul roșu. În urma studiilor efectuate, se pare că ardeiul roșu conține un volum dublu de vitamina C comparativ cu portocalele. Cu toate că ar trebui să fie consumați cât mai des, ei bine acest lucru nu se întâmplă. Ardeiul roșu poate fi considerat un amestec de vitamine și minerale elementare pentru o funcționare perfectă a organismului.

Kiwi. Kiwi este extraordinar mai ales dacă te afli în mijlocul unei răceli sau viroze puternice. Poți încerca un mix de kiwi, căpșuni și portocale și te vei pune rapid înapoi pe picioare. De asemenea, kiwi este un fruct de bază în susținerea și întărirea sistemului imunitar, dar vine și în ajutor pentru a preveni bolile cardiovasculare. În plus, kiwi este potrivit și dacă te afli într-un proces de slăbire,fiind foarte bun în diete datorită conținutului mic de glucide.

Căpșuni. Nu ezita niciodată să consumi căpșuni atunci când vine sezonul lor. Sunt niște fructe arătoase și extrem de delicioase. Pe lângă asta, conțin un nivel mare de vitamina C și un nivel scăzut de fier, lucru ce arată că fierul se absoarbe repede și bine în organism și ajută în lupta cu anemia și oboseala.

Vitamina C în organism este vitală pentru o funcționare optimă a mai multor funcții însă, atunci când aceasta este consumată în exces, este eliminată de organism, doar că prezența acesteia dăunează intestinelor. O cantitate prea mare de vitamina C duce la probleme gastrointestinale precum diareea sau senzația de greață. Unele persoane pot manifesta de asemenea și crampe abdominale sau vomă.

Sursa: clickpentrufemei.ro

Sursa: SuperLifestyle.ro

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata