Consultare publică pentru achiziţia asistenţei tehnice necesare transformării digitale a fluxurilor operaţionale şi administrative ale Poştei Române

141

Compania Naţională Poşta Română (CNPR) informează că a depus în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) procedura de consultare publică pentru achiziţia asistenţei tehnice necesare transformării digitale a fluxurilor operaţionale şi administrative ale Poştei Române.

Astfel, procedura internaţională este adresată tuturor companiilor din industriile de tehnologie şi alte domenii relevante, cu scopul identificării celor mai bune soluţii pentru transformarea digitală a fluxurilor operaţionale şi administrative ale Poştei Române, care să asigure clienţilor şi beneficiarilor o administrare facilă şi eficientă în sistem digital.

În conformitate cu prevederile Legii 99/2016, procedura se va desfăşura după următorul calendar: înscrierea tuturor companiilor naţionale şi internaţionale care oferă servicii de asistenţă tehnică, cu expertiză şi experienţă în domeniul specific serviciilor poştale, prin depunerea Declaraţiilor de Intenţie la adresa de e-mail licitatii@posta-romana.ro (28 mai – 11 iunie 2021), conferinţă online privind transformarea digitală a Companiei Naţionale Poşta Română S.A. (14 iunie 2021, ora 12:00), dezbateri individuale online cu reprezentanţii companiilor înscrise în procedură (28 iunie – 9 iulie),şi publicarea raportului final de consultare publică (21 iulie).

Iar după finalizarea consultării publice, Poşta Română va realiza procedurile de achiziţie publică în baza caietelor de sarcini revizuite prin consultare, în vederea selecţionării celor mai bune oferte tehnico-economice.

„După un an şi şase luni de când echipa pe care o coordonez a început definirea şi implementarea proceselor de reformă structurală a Poştei Române, stabilizarea financiară a acesteia ca o companie constant profitabilă, fără datorii şi cu un buget echilibrat între consum şi dezvoltare, prin începerea proceselor de îmbunătăţire a condiţiilor de muncă pentru cei peste 25.058 de angajaţi şi prin lansarea în consultare publică a transformării digitale a Poştei Române, se pun bazele celui mai amplu proces de modernizare şi aducere a companiei la realităţile şi viitorului pieţei. Odată cu transformarea digitală a proceselor de business, de corespondenţă, curierat, servicii financiare, etc., Poşta Română va putea să îşi întărească şi consolideze poziţia în piaţă, dar şi să participe activ, ca în întreaga sa istorie, la vaste transformări sociale, aşa cum au fost iniţiate cele de incluziune financiară şi alfabetizare digitală a populaţiei României din zona rurală şi mic urbană, la care, ca vehicul, Poşta Română s-a angajat deplin prin această transformare a ei însăşi”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poştei Române.

În prezent, CNPR precizează că a contractat din piaţa bancară comercială, de la EximBank, o finanţare în valoare de 200 de milioane lei, care asigură societăţii fondurile necesare demarării unuia dintre cele mai ample programe de investiţii în modernizare şi digitalizare din ultimii 40 de ani. Din acest credit a fost alocată, pentru moment, prin PMAI, o sumă de 89,101,953.7 milioane lei pentru implementarea celor trei componente de digitalizare (Implementare sistem informatic integrat, Sistem informatic de gestiune (ERP), inclusiv DMS, echipamente şi comunicaţii).

Aşadar, Poşta Română este cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării Inovării şi Digitalizării (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%).

Compania deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional, distribuind săptămânal peste 11 milioane de trimiteri poştale. De asemenea, mai mult de 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Sursa: agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata