Din ce cauză tot mai mulți oameni își lasă pantofii sau papucii de casă încrucişaţi înainte de a merge la culcare?

De Jurnalul Național Actuale Lifestyle Sănătate 89 citiri
8 min citire

Inrolare trafic.ro




Nu de puține ori, seara la culcare, ne lăsăm papucii de casă într-o anume poziție, dar o facem automat, fără să mai realizăm asta. Dar, dacă te-ai întrebat de ce tot mai mulți oameni își lasă pantofii sau papucii de casă încrucişaţi înainte de a merge la culcare, răspunsul cu siguranță că te vaface să ridici din sprâncene. În același timp, pozițiile în care dormim vor spune câte ceva despre noi, așa că vezi despre ce este vorba.

De ce tot mai mulți oameni își lasă pantofii sau papucii de casă încrucişaţi înainte de a merge la culcare?

Există o credință străveche care spune că este vorba de a vă pune pantofii în formă de cruce înainte de a merge la culcare. Această acțiune populară este originară din Egipt și este din ce în ce mai folosită astăzi pentru beneficiile sale.

De fapt, această tehnică a devenit virală pe rețeaua de socializare TikTok, unde tot mai multe persoane o pun la încercare. Rezultatele efectuării acestui ritual sunt legate de sănătatea somnului. Din acest motiv, acele persoane care au tulburări de somn nu ezită să îl pună în practică.

Lăsarea pantofilor încrucișați vă va permite să aveți un somn odihnitor, profund, calm, fără tulburări sau coșmaruri. Dacă suferiți de insomnie constantă, ar trebui să efectuați această acțiune pentru a avea o odihnă liniștită și a fi protejați de coșmaruri.

Tu știi cum se încalță corect pantofii?

Modul corect de a pune pantofii sau papucii de casă este de a pune un pantof cu fața spre interiorul camerei și celălalt cu fața spre exteriorul camerei. În acest fel ne vom asigura că vom avea o odihnă bună.

Pe de altă parte, dacă suferiți de crampe, contracții sau dureri musculare și doriți să evitați aceste neplăceri, trebuie să vă așezați pantofii sau papucii sub pat în formă de „X” și nu în formă de cruce. Acest lucru va combate durerea și vă va permite să dormiți în liniște.

Însă, pentru ca aceste credințe să funcționeze, este necesar ca atunci când le faceți să aveți o minte deschisă și să credeți că va funcționa. Trebuie făcut cu credință și veți putea avea parte de o odihnă corectă.

Mulți oameni au încercat-o și subliniază că este o tehnică eficientă și că funcționează perfect. Dacă aveți probleme cu somnul sau suferiți de insomnie, nu ezitați să puneți în practică această credință și începeți o zi odihnită, înainte de culcare.

Ce spun pozițiile de dormit despre noi

Se spune că ne putem petrece până la o treime din viață dormind, sau încercând să o facem, așa că este imperativ să ne petrecem această perioadă simțindu-ne confortabil.

Adormirea poate părea la fel de subconștientă ca și respirația, dar sunt șanse mari să ai o preferință în ceea ce privește poziția de dormit, chiar dacă nu ești conștient de ea, și probabil că dormi în poziția în care dormeai când erai copil.

De fapt, au fost efectuate mai multe studii pentru a încerca să facă legătura între pozițiile noastre de odihnă și trăsăturile noastre de personalitate, psihologii somnului spunând că aceste momente personale spun multe despre noi.

Iată câteva dintre pozițiile de somn și ce înseamnă probabil ele despre personalitatea noastră.

Mumia

Dormitul cu brațele pe piept poate fi văzut ca o formă de auto-calmare și ar putea indica faptul că vă simțiți anxios, defensiv sau frustrat.

Cel mai probabil, încrucișarea brațelor în timp ce dormi este un mijloc subconștient de a te proteja și ar putea spune despre felul în care dormi, și anume că ai o personalitate grijulie, sensibilă și amabilă atunci când oamenii ajung să te cunoască.

Poziția fetală

Studiile sugerează că aceasta este poziția de somn cea mai frecventă, în special pentru femei, chiar dacă este o poziție în care te așezi confortabil doar după ce te-ai adormit.

Această poziție de dormit, caracterizată prin dormitul pe o parte, ghemuit într-o minge, sugerează că cel care doarme este probabil puțin mai rezervat, dacă nu chiar timid.

De asemenea, este probabil să aibă un nivel ridicat de autoconservare, un semn distinctiv al maturității. Din păcate pentru orice partener care doarme în același pat, acest lucru poate însemna să primească un genunchi în spate în timp ce doarme.

Ofițerul

Această poziție se caracterizează prin faptul că stai întins pe spate cu brațele drepte pe lângă corp, asemănător cu modul în care un soldat stă de pază. Dormitul în acest fel duce, de obicei, la respirație grea sau sforăit.

De ce tot mai multi oameni isi lasa pantofii sau papucii de casa incrucisati inainte de a merge la culcare. Sigur ai observat si tu

Dar este cea mai bună poziție pentru somn în ceea ce privește alinierea coloanei vertebrale și durerile de spate. Din punct de vedere al personalității, persoanele care dorm așa au tendința de a fi mai rezervate și ar putea avea un exterior mai dur cu străinii.

Alpinistul de munte

Culcat pe burtă, cu un braț și și un picior întins, este denumit „alpinistul”.

Deși nu este poziţia de somn super populară, persoanele care dorm în acest fel tind să aibă personalități deschise și curajoase.

Culturistul

Dacă vă place să vă întindeți pe spate cu brațele ridicate lângă cap, similar cu modul în care ați face-o dacă ați privi stelele sau v-ați arăta mușchii brațelor, probabil că sunteți o persoană super deschisă și de încredere.

Din punct de vedere al sănătății, această poziție este perfectă pentru persoanele care suferă de reflux acid, deoarece menține esofagul ridicat deasupra stomacului.

Bolt Usain

O poziție foarte populară, dormitul pe o parte indică faptul că ești ușor, deschis și încrezător, în timp ce îndoirea unui picior indică ambiție și energie.

De ce tot mai multi oameni isi lasa pantofii sau papucii de casa incrucisati inainte de a merge la culcare. Sigur ai observat si tu

Puiul de koala

Știința a sugerat de mult timp beneficiile pentru sănătate ale îmbrățișării și îmbrățișării partenerului în timpul somnului, în funcție de poziția în care dormi noaptea.

Apropierea fizică cu o persoană iubită declanșează literalmente eliberarea de oxitocină în creier, care poate ameliora durerea, vă poate stimula sistemul imunitar și poate atenua stresul.

În ceea ce privește persoanele singure, nu vă faceți griji, dacă aveți obiceiul de a vă îmbrățișa cu lingurița pe pernă puteți obține aceeași eliberare și probabil că veți adormi mai repede.

Maestrul coapselor

Punerea unei perne între picioare în timp ce dormi îți menține pelvisul neutru și împiedică coloana vertebrală să se rotească în timpul nopții și este o idee bună pentru oricine se confruntă cu dureri cauzate de o hernie de disc sau de sciatică.

 

Aşadar, la fel ca orice alt limbaj al corpului, preferințele noastre în materie de somn pot spune ceva despre ceea ce se întâmplă în mintea și inima noastră.

Sursa – playtech.ro