Nivea investeşte 20 de milioane de euro în proiecte menite să susţină atingerea umană

71

În prezent, compania Nivea lansează campania ‘Care for Human Touch’prin care vrea să expună beneficiile atingerii umane şi investeşte 20 de milioane de euro în astfel de proiecte, în condiţiile în care aproape jumătate dintre respondenţii unui sondaj au spus că izolarea a cauzat o stare de singurătate accentuată, a anunţat luni compania.

În acest sens, Nivea a realizat un studiu despre atingerea umană înainte şi în timpul pandemiei COVID-19, iar rezultatele acestuia dezvăluie faptul că oamenii simt tot mai mult lipsa atingerii fizice şi se confruntă cu singurătatea. Astfel, prin campania ‘Care for Human Touch’, Nivea vrea să expună beneficiile atingerii umane şi să ne inspire să oferim afecţiune celor dragi, de îndată ce circumstanţele o vor permite.

„Prin intermediul acestei iniţiative, 20 de milioane de euro vor fi investiţi în proiecte menite să susţină atingerea umană, ajungând la 150.000 de oameni, printre care bebeluşii născuţi prematur, cei cu deficienţe de vedere sau vârstnicii ce suferă de demenţă.”, se menţionează în comunicat.

Datele studiului, arată că majoritatea oamenilor din întreaga lume a acceptat distanţarea socială şi şi-a adaptat comportamentul la noua normalitate. Sondajul arată că oamenii au renunţat la atingerea fizică în timpul pandemiei şi ca urmare au cunoscut mai mult ca oricând sentimentul de singurătate.

Aproximativ 75% dintre persoanele chestionate au declarat că izolarea le-a făcut să realizeze cât de importantă este atingerea fizică pentru sănătate. Mai mult de o treime din oameni se aşteaptă la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiaţi) să crească după pandemie, în timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunoştinţe mai îndepărtate să scadă pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.

Odată cu noua sa iniţiativă ‘#CareForHumanTouch’, Nivea susţine proiecte care să îmbunătăţească calitatea vieţii pentru persoanele cu risc de singurătate, cum ar fi bebeluşii născuţi prematur, persoanele cu deficienţe de vedere şi persoanele în vârstă cu demenţă. De asemenea, brandul îşi propune ca mesajul acestei campanii şi conştientizarea beneficiilor atingerii umane să ajungă la 100 de milioane de persoane până în 2025.

În prezent, campania Nivea va debuta cu un film documentar care prezintă povestea adevărată a unor surori gemene din Hamburg, născute prematur şi modul în care viaţa uneia dintre ele a fost salvată în incubator prin atingerea surorii sale.

Studiul a fost realizat de Mindline, un institut de cercetare independent, prin intermediul unui sondaj online pe 12.207 persoane în prima fază a studiului, pre pandemie (octombrie 2018-martie 2019) şi pe 11.706 persoane în cea de-a doua fază a studiului, in timpul pandemiei (aprilie 2020 – octombrie 2020).

În realizarea sondajului, respondenţii au provenit din 12 ţări din întreaga lume printre care Australia, Brazilia, China, Franţa sau Germania şi au avut vârste cuprinse între 16 şi 69 de ani. Eşantion reprezentativ în funcţie de sex, vârstă, regiune şi statut profesional.

Sursa: agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata