Proprietarul Zara a început vânzările online pentru marca de produse cu preţ redus Lefties

Foto: profit.ro
0

Pentru a dobândi un avantaj digital faţă de lanţul britanic de magazine de haine Primark,  Grupul spaniol Inditex a anunţat că marca sa de produse cu preţ redus Lefties a început joi vânzările online în Spania şi Portugalia, transmite Reuters.

Actual, Lefties vinde articole de îmbrăcăminte la preţuri reduse în peste 100 de magazine din şase ţări (Spania, Portugalia, Rusia, Mexic, Qatar şi Arabia Saudită).

A fost înfiinţată în 1999, iniţial ca o modalitate de a scăpa de hainele Zara din sezonul anterior, iar Lefties are acum proprii săi designeri şi game de produse. Cu toate acestea, Lefties este mai puţin vizibilă decât principalele mărci ale grupului Inditex, precum Zara, Massimo Dutti şi Bershka.

Cu toate că vânzările online au crescut, în timpul pandemiei de COVID-19 pe fondul închiderii magazinelor şi a reticenţei consumatorilor de a se aventura pe străzile şi centrale comerciale aglomerate. Însă costul livrării comenzilor făcute online afectează marjele de profit, în special pentru produsele de tip low-cost.

Dar potrivit analiştiilor de la Societe Generale, vânzările online nu ar fi profitabile pentru Primark, dacă lanţul britanic ar oferi livrări şi retururi gratuite, şi estimează că marja de profit ar scădea cu cinci puncte procentuale numai dacă ar oferi servicii online de tip click and collect.

“Inditex are infrastructura IT şi capacităţile oferite de celelalte branduri pentru a putea să asigure funcţionarea online a unui brand low cost. Primark ar trebui să înceapă de la zero”, a declarat analistul Societe Generale, Anne Critchlow.

De altfel, John Bason, director financiar la Associated British Foods, proprietarul Primark,    în luna iunie a acestui an declara că lanţul britanic nu are de gând să se răzgândească referitor la lipsa unei oferte online.

De altfel, Inditex nu a informat dacă are de gând să extindă vânzările online şi pentru alte ţări unde marca Lefties este prezentă.

Din anul 2018, în România, reţeaua Inditex era formată din 57 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Massimo Dutti.

Sursa: Agerpres
loading...
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

close