5 alimente bogate în proteine

Pentru o funcționare optimă, organismul nostru are nevoie să primească anumiți nutrienți precum fibre, vitamine, fier, minerale sau proteine. Proteinele au rolul de a-ți transmite energia de care tu ai nevoie pe tot parcursul unei zile și în plus, ajută la menținerea senzaței de sațietate. O persoană are nevoie în medie pe zi de circa 0,8 grame pe kilogram corp, potrivit experților. Cu toate astea, încă ne întrebăm care sunt acele alimente bogate în proteine. Acum este momentul să aflii.

1.Ouăle

Acestea nu trebuie să lipsească din dieta ta alimentară. Este foarte important să le consumi cu totul, albuș+gălbenuș pentru a primi doza completă de proteine.

2. Soia

Este o plantă foarte utilizată în ultima vreme care, consumată cu moderație, aduce un aport mare de proteine, fibre, vitamine dar și minerale.

3. Carnea de vită

Carnea de vită este esențială în alimentația noastră nu doar datorită aportului mare de proteine dar și pentru cantitatea de aminoacizi pe care le conține. Vita ajută la dezvoltarea masei musculare și în plus este bogată în fier, magneziu și zinc.

4. Brânza de vaci

Este de asemenea o sursă importantă de proteine, calciu și alți nutrienți esențiali organismului. O poți combina cu legume, fructe sau alte alimente pentru un aport și mai mare de nutrienți.

5. Somonul

Somonul este foarte cunoscut și apreciat nu doar datorită gustului minunat dar și deoarece este extrem de sănătoasă. Conține acizi grași Omega 3 din abundență și este o sursă bogată în proteine. Este esențial să consumăm somon pentru o funcționare perfectă a organismului.

Conform specialiștilor în nutriție, femeile trebuie să consume în medie 46 g/zi de proteine, iar bărbații pot consuma până la 56g/zi proteine. Excesul de proteină poate deveni dăunător organismului uman și în plus, îți va aduce kilograme în plus nedorite.

Sursa: clickpentrufemei.ro

Sursa: SuperLifestyle.ro

loading...

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata