Compania Megatitan a raportat o cifră de afaceri în creştere cu 15% în 2020

De Jurnalul Național Companii Investiții 102 citiri
3 min citire




Anul trecut, Megatitan, firmă care oferă servicii de debitare cu laser, îndoire, sudură, vopsire a tablelor, a înregistrat o cifră de afaceri de 38 milioane de lei, cu 15% mai mult faţă de anul 2019, când aceasta nu depăşea 33 milioane de lei, iar profitul a fost acelaşi cu cel din 2019, 5 milioane de lei, potrivit unui comunicat al companiei.

În opinia sa, „Pentru anul 2021, în domeniul nostru ne aşteptăm la o uşoară creştere comparativ cu volumele şi cifrele anului 2020; an care pentru compania noastră nu a fost unul rău, reuşind să depăşim cifra de afaceri a lui 2019. Cât priveşte provocările anului 2021, cred că acestea vor veni din capacitatea noastră de a răspunde rapid şi la acei parametri tehnici şi financiari agreaţi cu clienţii noştri”, a declarat Ioan Daniel Bălan, fondatorul companiei.

În planurile companiei pentru viitor, proprietarul Megatitan spune că ia în calcul şi posibilele fluctuaţii cauzate de factorii imprevizibili care pot afecta business-urile conexe, potenţialii clienţi şi colaboratori.

„Aşa cum spuneam, pentru compania noastră, anul 2020 nu a fost un an de criză. Suntem în graficul strategiei construite la finalul anului trecut şi asta chiar în noile condiţii impuse ale vremurilor. Pentru 2021 nu excludem cuvântul criză, iar asta pentru că înţelegem dependenţele şi interdependenţele globale, regionale şi locale, însă cuvântul de ordine rămâne creşterea, prin fructificarea oportunităţilor aduse de criza pe care o traversează alţi întreprinzători”, a completat Bălan.

Aşadar, Megatitan este o companie românească fondată pe 11 septembrie 2001 în Beclean, judeţul Bistriţa-Năsăud şi oferă servicii de debitare cu laser, îndoire, sudură, vopsire a tablelor. Acestora se adaugă producţia de subansamble şi produse finite metalice destinate atât industriei constructoare de maşini, chimice, energetice, retail, cât şi pentru producţia de mobilier pentru birouri şi magazine sau a echipărilor urbane, stradale, parcuri, grădini şi locuri de joacă. Compania activează, ca piaţă de desfacere, în ţară şi în Europa şi are relaţii comerciale dezvoltate în Europa, Asia şi America de Sud, pentru importuri şi comenzi.