Kaspersky raportează venituri globale în creştere cu aproximativ 3%

102

Kaspersky raportează venituri globale, în anul2020, de aproape 704 milioane de dolari, în creştere de circa 3% comparativ cu anul anterior, arată datele financiare ale companiei, publicate marţi.

În această marjă, s-au consemnat majorări importante ale vânzărilor atât pe segmentul B2B (+13%), cât şi pe cel B2C (+4%).

În plus, pe segmentul IMM-urilor, cel mai afectat de pandemie, compania de tehnologie a înregistrat un salt de 3%, de la an la an, alături de o creştere semnificativă a vânzărilor soluţiei Kaspersky Endpoint Security Cloud (+80%).

De asemenea, în sectorul digital al vânzărilor B2C, Kaspersky a înregistrat un salt de 8%, în 2020 comparativ cu datele din 2019, iar achiziţiile digitale au depăşit 10%, pe tot parcursul anului trecut.

Anul trecut, pentru al optulea an consecutiv, Kaspersky s-a clasat pe primul loc în sistemul de evaluare TOP3 pentru portofoliul său complet de securitate, iar la nivel global, această performanţă a fost determinată de rezultate pozitive în majoritatea regiunilor, în special în America Latină (+15%, de la 2020 la 2019), Rusia, Ţările Baltice, Asia Centrală şi Comunitatea Statelor Independente (CIS) – de +15%, regiunea META (Orientul Mijlociu, Turcia şi Africa) – creştere de 14%, precum şi în Europa (+6%). Totodată, regiunea Asia-Pacific a rămas constantă raportat pe perioada de referinţă.

„În 2020, Kaspersky a făcut o serie de paşi semnificativi în cadrul iniţiativei sale Global Transparency Initiative, în ceea ce priveşte angajamentele anterioare şi nu numai. Compania a finalizat mutarea capacităţilor de procesare şi stocare a datelor în Elveţia. Datele legate de ameninţările clienţilor evidenţiate de utilizatorii care au sediul în Europa, Statele Unite, Canada şi o serie de ţări din Asia-Pacific sunt acum prelucrate în două centre de date din Zurich şi includ fişiere rău intenţionate suspecte sau necunoscute anterior, pe care produsele companiei le trimit la Kaspersky Security Network (KSN) pentru analiza automată a malware-ului. Kaspersky a anunţat, de asemenea, deschiderea North American Transparency Center, în parteneriat cu Asociaţia CyberNB din New Brunswick, Canada, şi a lansat un training dedicat evaluării securităţii produselor – Programul de consolidare a capacităţii cibernetice”, notează sursa citată.

Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică fondată în anul 1997 şi care, în prezent, protejează prin tehnologiile sale peste 400 de milioane de utilizatori individuali şi 250.000 de companii-client.

Sursa: Agerpres
Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata