Dietă simplă și eficientă de primăvară

Primăvara este deja aici, ceea ce înseamnă că trebuie să îți pregăteși corpul pentru vara acestui an. Ne-am răsfățat de-a lungul anului cu mese bogate și pline cu preparate tradiționale delicioase, iar acum trebuie să încerci o dietă mai ușoară, potrivită pentru primăvară. Dacă o vei respecta în totalitate, vei scăpa de 8 kilograme nedorite, într-o singură lună.

Care sunt regulile esențiale

Legumele, fructele de sezon și verdețurile trebuie neapărat să fie incluse în dieta ta. Doar este anotimpul lor. Dar înainte de toate, ai nevoie să cunoști câteva reguli de bază.

-Bea mai bine de 2 litri de apă zilnic

-Nu mânca mai târziu de 8 seara

-Elimină alcoolul și sucurile din comerț

-Înlătură zahărul și sarea

-Fă cel puțin 30 de minute de mișcare pe zi

-Nu mai folosi ulei în salate

-Mânâncă mai picant

-Folosește alimente sau băuturi cu gust amărui

-Consumă de asemenea alimente acre și multe lămâi

-Folosește alimente bogate în fier (urzici, păpădie, arpagic, salată și pătrunjel)

10 alimente indicate pentru dieta ta sunt: anghinarea, păstăile de mazăre dulce, căpșunile, sparanghelul, coriandrul, castravetele, ananasul, avocado, bananele, nectarinele.

La micul dejun vei consuma: Un pahar cu lapte degresat;
Un ou fiert tare;
O felie de paine integrala, prajita, „unsa” cu branza slaba de vaci SAU un bol de cereale integrale cu lapte degresat.

Prima gustare va reprezenta: un fruct (măr, protocală, banană, kiwi) sau o legumă (castravete, roșie, morcov).

La prânz vei mânca O salata de legume cu piept de pui la gratar sau fiert;
Un fruct la alegere (mai putin banana, daca ai mancat-o la gustare) pentru a se evita scaderea glicemiei SAU sote de legume gătite la cuptor sau la abur (mazare, fasole pastai, morcovi, etc) preparate apoi sub forma de salata cu orez fiert. O poti manca cu o portie mica de peste slab, preparat la gratar sau la aburi.

Cea de-a doua gustare va fi un iaurt dietetic sau un ceai cu efect antiadipos.

La cină vei consuma un cartof mediu, copt la cuptor. Lângă acesta vei avea o salată din roșii, castraveți, ridichii, ceapă verde și brânză de vaci.

Sursa: clickpentrufemei.ro

Sursa: SuperLifestyle.ro

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata